marți 20 august, 2019

Post vacant în Secția  de informare și autentificare a actelor de studii

Instituția Publică „Centrul Tehnologii Informaționale și Comunicaționale în Educație” propune postul vacant pentru funcția de specialist principal în Secția  de informare și autentificare a actelor de studii.

Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Posedarea limbilor română și rusă (de dorit și o limbă străină);
  • Abilități de lucru cu PC;
  • Responsabilitate sporită de lucru cu documente, inclusiv și cele cu caracter personal;
  • Competențe de comunicare cu cetățenii în prestarea serviciilor publice;
  • Comportament profesionist (respectarea cerințelor de etică, integritate);
  • Punctualitate și disciplină;
  • Capacitatea de a învăță rapid;
  • Abilități de cooperare și lucru în echipă.

 

Beneficii:

  • Lucru stabil în instituție publică;
  • Pachet social complet;
  • Program de lucru: 8 ore/zi (Luni- Vineri);
  • Lucru într-un colectiv prietenos.

Dacă v-aţi regăsit printre rândurile de mai sus, expediază-ne CV-ul pe adresa de e-mail: ctice.edu@gmail.com.

Categorie: Alte Ştiri

Lasă un comentariu

*

Current ye@r *